۳ پاسخ

من بردم پیرسینگ کار از دوماهگی سوراخ کرد

چطوره اون آنژوکت

میگن پیرسینگ خوبه چون با آنژوکت انجام میشه و گوش رو پاره نمیکنه و بهداشتی ‌تر از تفنگیه

سوال های مرتبط