۹ پاسخ

من سیب زمینی سرخ کرده دلم میخواد

منم سرخ کرده

وا منم دلم خاست برم بخورم 😂

نوش جونت گوشت بشه تن جفتتون

نوش جونت خوبه با تخم مرغ ابپز برای نینی

وزنتون خیلی بالا نمیره؟

من همیشششه
تنهاچیزی ک حالموخوب میکنع سیب زمینی ابپزو خیارشوره

عزیزم نوش جان فقط مواظب باش خیلی شور نشه نمک زیاد خوب نیست

با ترشی میچسبه

سوال های مرتبط

مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری