خانما من همش هوس کیوی میکنم میگن بچه رو پر مو میکنه درسته؟؟

۷ پاسخ

ینی مثلا اگه موز بخوریم ، مثه موز زرد و کشیده میشه ؟😂

ن بابا قدیما ب میوه های ترش ک زن باردار میخوردن نخور پرمو میشه

خرافات قدیمیاس به میوه های ترش میگفتن پرمویی میاره

عزیزم خیلی مواظب باش به اندازه مصرف کن چون کیوی میوه اسیدی هستش و ممکنه مصرف زیادش پرزهای معده و روده شما رو کامل ازبین ببره.یکی از اقوام ما در طول بارداری کیوی زیاد خورده بود بعد از زایمان ۲_۳ سال زیر نظر دکتر گوارش بود تا بتونه بافت معده و روده اش ترمیم کنه و الان هم با گذشت چندین سال بازم تحت نظر دکتر هست

مگ میوه یا هر چیزی میخوری هر شکلی باشه بچه اونشکلی ک نمیشه😂

نه بابا کی گفته پر ویتامین cپر مو هم نمیکنه

خیر اتفاقا خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان میراث 🥹❤️‍🩹 مامان میراث 🥹❤️‍🩹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری