😅اره دیگه، ژنتیک اصلا مهم نبست
بچه های زشت به مامان باباشون نرفتن که ، بخاطر کیوی بوده!!!!😕
اصلا چطوری دلتون میاد به یه بچه بگید زشت؟!
زشتی و زیبایی بچه به ژن
اینا همش چرتهههه 😐😩
من ک خیلی خوردم 😂🫠
وایی شما چه فکرایی میکنید بخدا چه ربطی داره به خوردن آخه 😂😂😂😂
وا نه بابا زشت چی چون یکم اسیدش بالاتره ممکنه معدت درد بگیره
نه والا
باور نکن
کیوی که محشره
ب ۹۵ درصد ژنتیکه
تازه من شنیده بودم انار بچه رو سفید میکنه یکی از دوستام میگفت مادر من عاشق انار بوده و کلی سر من انار خورده بس چرا من آنقدر زشتم و سیاه🤣
وای عزیزم باور نکن این چرت و پرت هارو کیوی خیلی خوبه عالیه تا میتونی بخور نوش جونت
خاهر من بچه زشتی و خوشگلیش به پدرمادرش میره نه به کیوی😐
ربطی نداره🥴😩
اتفاقا من شنیدم و مطالعه کردم که کلی فواید داره کیوی ، اسید فولیک طبیعی داره 🥲زیبایی و زشتی به ژن هست گلم .لطفا مصرف کنید میوه رو و لذت ببرید😁
چ ربطی داره آخه😅 بچه شبیه مامان باباش میشه
من هرروز کیوی میخورم
کیوی که نمیدونم ولی میگفتن خیار بچا رو سیاه میکنه اما من بارداری اولم حسابی خیار خوردم دخترم سیاه نشد که 😅
😐من چرا شنیدم خوشگل میکنه
خدااااااا بچه همه چیزش به بابا و مامانش میره چرا باید کیوی بخوری بچه زشت بشه آخه 🤦♀️ 🙆♀️ 🤣
نه بابا فک نکنم
من دوست دارم میخورم
به ژنتیک ربط داره این چیزا
منم تو گهواره خوندم میگن زشت میکنه
دلم میخواد بخورم نخوردم دیگه😕
من هرروز چهار پنج تا میخورم😂 خدا کمکم کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.