راسته کیوی بچه رو زشت میکنه من از وقتی شنیدم میترسم دیگه کیوی بخورم

۲۱ پاسخ

😅اره دیگه، ژنتیک اصلا مهم نبست
بچه های زشت به مامان باباشون نرفتن که ، بخاطر کیوی بوده!!!!😕
اصلا چطوری دلتون میاد به یه بچه بگید زشت؟!

زشتی و زیبایی بچه به ژن

اینا همش چرتهههه 😐😩

من ک خیلی خوردم 😂🫠

وایی شما چه فکرایی میکنید بخدا چه ربطی داره به خوردن آخه 😂😂😂😂

وا نه بابا زشت چی چون یکم اسیدش بالاتره ممکنه معدت درد بگیره

نه والا
باور نکن

کیوی که محشره

ب ۹۵ درصد ژنتیکه

تازه من شنیده بودم انار بچه رو سفید می‌کنه یکی از دوستام می‌گفت مادر من عاشق انار بوده و کلی سر من انار خورده بس چرا من آنقدر زشتم و سیاه🤣

وای عزیزم باور نکن این چرت و پرت هارو کیوی خیلی خوبه عالیه تا میتونی بخور نوش جونت

خاهر من بچه زشتی و خوشگلیش به پدرمادرش میره نه به کیوی😐

ربطی نداره🥴😩

اتفاقا من شنیدم و مطالعه کردم که کلی فواید داره کیوی ، اسید فولیک طبیعی داره 🥲زیبایی و زشتی به ژن هست گلم .لطفا مصرف کنید میوه رو و لذت ببرید😁

چ ربطی داره آخه😅 بچه شبیه مامان باباش میشه
من هرروز کیوی میخورم

کیوی که نمیدونم ولی میگفتن خیار بچا رو سیاه میکنه اما من بارداری اولم حسابی خیار خوردم دخترم سیاه نشد که 😅

😐من چرا شنیدم خوشگل میکنه

خدااااااا بچه همه چیزش به بابا و مامانش میره چرا باید کیوی بخوری بچه زشت بشه آخه 🤦‍♀️ 🙆‍♀️ 🤣

نه بابا فک نکنم
من دوست دارم میخورم
به ژنتیک ربط داره این چیزا

منم تو گهواره خوندم میگن زشت میکنه
دلم میخواد بخورم نخوردم دیگه😕

من هرروز چهار پنج تا میخورم😂 خدا کمکم کنه

سوال های مرتبط

مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 هفته سی‌ام بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهور🩵 مامان ماهور🩵 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد