دوستان کیوی قند رو بالا میبره؟؟؟

۷ پاسخ

کلا میوه قند طبیعی داره و حتی میوه هایی که قند رو بالا هم میبرن به حجم و میزان کم میشه مصرف کرد، اگر دیابت داری روزی ۲ ۳ واحد میوه مصرف کن و اون هم یک‌جا نه تو طول روز تقسیم کن اینجوری خیالت هم راحت تره

خربزه انگور قند بالایی دارن

تازه برای قند خوبه کیوی کیوی سیب خیار اینا برای قند خوبن

کلا میوه هایی که قند رو بالا میبره رو هم کم میتونی بخوری فقط تعدادی که دکترت گفت بیشتر نخور سعی کن کمتر میوه بخوری روزی که میوه اای قند بالاتر خوردی
باغذا هم فاصله بده

در حد دوتا کوچیک موردی نداره

فکر نکنم ولی تو گوگل بزن چه میوه هایی قندبالا میبره بهت میگه

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 هفته سی‌ام بارداری