کیوی خوبه دوستان؟من شنیدم بچه پرمو میشه

۵ پاسخ

خوبه مفیده

چرت و پرت زیاد میگن کیوی برای جنین خیلی مفیده

کیوی خیلی خوبه مخصوصا برای یبوست

برای یبوست عالیه

یاخدا پس بچه من کلا مو میشه دیگه
ما باغ کیوی داریم یه عالمه کیوی خوردم هنوزم میخورم😂😂😂✋🏻

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور🩵 مامان ماهور🩵 ۲ ماهگی
مامان آراز و آوا مامان آراز و آوا ۲ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری