۶ پاسخ

چه بدی داره 😐😐

من خوردم هرروز هم خوردم هیچیم نشد عزیزم زیاده روی نباید بکنی روزی یکدونه خوبه .

من ک میخوردم اما خیلی ن

بخور نوش جونت
من ی هفته اس گرفتم کال بود هعی نگاش میکنم ببینم رسیده یا نه🥴😅خیلی دلم میخاد

نه شکمتو شل میکنه

من که نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری