سلام، هم هفته ای های من آیا ورم دارین؟ بد نیست؟

۳ پاسخ

خیلی خیلی کم بینیم داره باد میکنه

عزیزم خیلی زوده از الان ورم داشته باشی ، حتما فشارخون رو چک کن

سلام عزیز م من ورم ندارم

سوال های مرتبط

مامان حامی کوچولو مامان حامی کوچولو ۹ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسلقی مامان فسلقی هفته بیستم بارداری
مامان تاملی 🩷🩵 مامان تاملی 🩷🩵 هفته بیستم بارداری