خانوما سونوگرافیم چطوره

تصویر
۲ پاسخ

خوشبحالت بچه ات بریچه مستقیم میری سزارین ولی وزن بچه ات یکم کمه
آب دور جنینم خوبه

هنوز بریچه ، دبگه فک کنم نامه رو بهت بده
برا وزنش دکتر سونو چی گفت ؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان سام🩵 مامان سام🩵 ۹ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان 🧡🧡🧡 مامان 🧡🧡🧡 ۱۳ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان رهف❤️🥹 مامان رهف❤️🥹 ۱۱ ماهگی
مامان رهف❤️🥹 مامان رهف❤️🥹 ۱۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۱۱ ماهگی