عکس نی نی من ولی تو چهارده هفته
چه خوب و واضحه ، منظورت چیه که چرا این شکلیه!؟
خوووودا انگار داره میخنده😍
جوری نیست عزیزم به این زیبایی ماشاالله♥️
مماخش کوچولویه🥹
لباشو غنچه کرده😂😍
اگه مشکلی بود دکتر میگفت عزیزم نگران نباش
بنظرمن که خیلی قشنگه
🥴 برا منم اینجوریه توی سونو فک کنم همه نی نیا این مدلی میفتن چون تکون میخورن
عزیزم نگران نشو اگه مشکلی باشه دکتر متوجه میشه خوب عکس سونو اینجوری میشه دیگه مثلا بچه داره تکون میخوره بد موقع عکس میگیرن بعد اینم هست که توی سونو فقط اسکلت بچه مشخص میشه یعنی بافت گوشتیش رو نمیبینید مگر سونو های چند بعدی
خوشگله ک
من بیچاره تنها عکسی ک از بچه هام دیدم تو سونو ان تی بوده بعد اون اصلا ندیدم
تو ان تی هم فداشون بشم شبیه گودزیلا افتادن از ترس یبار نگا کردم عکسارو سر ب نیست کردم
انگار داره میخنده لبخند داره.
خب عکس سونو بچه من زشته انگار یجوری هست
هیچکدوم از عکسای نینی من اینشکلی نبود🥲😐
باید چه شکلی باشه مگه؟
واسه منم ابنجوره 😐🤣دماغشون بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.