بچه ها قد وزن بچه ام خوبه

تصویر
۴ پاسخ

من ۲۹هفته ۶ روز سونو دادم ۱۵۰۰بود

من ۳۲ هفته و سه روز ۲۲۵۰ بود

آره خوبه وزنش هم خوبه

من۲۸هفته و۲رفتم سونو دادم وزنش۱۳۷۲بود خودم طاقت نداشتم تا۳۲هفته صبرکنم دیگ دکترم گف ۳۲هفته باید بری ی سونو وزن دوباره بدی الان ک وزنش عالیه بنظرن تپلو باشه دیگ گفتم۳۲هفته دوباره برم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر 🍼 مامان پسته پسر 🍼 ۳ ماهگی
مامان 🍒نی نی🍒 مامان 🍒نی نی🍒 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی