خانما شما از این قرص ها مصرف میکنید

تصویر
۶ پاسخ

اره مولتی ویتامینم همینه

آره سمت راستی و پایینی رو میخورم خیلی وقته ولی اون سبزه رو نخوردم هنوز

نه والا همونا ک بهداشت میده

الان این قرص هارو تا ۴ ماه به من داده

من‌ازاین مولتی ویتامین جدیدا‌گرفتم‌نمیدونم‌خوبه یانه پرناتال اینگیلیسی و‌اکتی‌ناتال و پرگویت پلاس خوردم خوب‌ بودن

من یه ماه از سمت راستی استفاده میکردم
وقتی تموم شد دکترم یه مدل دیگه نوشته برام

سوال های مرتبط

مامان مرصاد کوچولو مامان مرصاد کوچولو ۵ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی