خانوم های که سونو وزن جنین رفتین هزینه چقدر بود

۷ پاسخ

برای شمام سونو رشد نوشتن؟۲۴تا۲۶هفته؟چه تایمی بهترع بریم و‌جسارتا برای چی مینویسن؟!

با بیمه ۴۰۶ هزار .شنبه رفته بودم

واسه من سونو وزن سونو داپلر با بیمه شد 1 میلیون و 600 تومن 😬

۵۴۰

۴۸۰بابیمه

واسه من سونو رشد بود وزنشم گفته بوپ البته ازاد ۶۰۰شد

من با بیمه ۴۵۰

سوال های مرتبط

مامان پاندا🐼🐼 مامان پاندا🐼🐼 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا گل دختر مامان دوتا گل دختر ۲ ماهگی
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی