خانم های مشهدی هزینه سونو وزن و رشد چقد شد رفتین‌؟

۶ پاسخ

رفتم کلینیک صبا غربی با بیمه سلامت330

انتی یا انومالی نیست که بخوای دنبال دقیق بگردی.همه جا سونوهاش خوبه.من میرم عبدالمطلب خیلی هم عالیه

من برای آن تی رفتم نسله فردا خیلی خوب بود

من دیروز رفتم حدودا ۹۰۰

من آمل رفتم 670

کجا سونوش دقیقه عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری