خانوما هزینه سونو رشد که رفتین چقدر شد ؟

۹ پاسخ

۵/۵۰۰

۲۶۰۰...

بستگی داره چه چیزایی بنویسه برات ....
ولی من دو تا تا الان رفتم جفتشو بیمارستان میلاد رفتم رایگان انجام دادم با بیمه

یه سونو وزن ساده دادم شد یک و دویست
اگه سونو های دیگه دکتر بنویسه بیشتر میشه

۲۴۰۰ هزار

ببخشید شما هم مامان دو دختر و یدونه پسرین🤩

۶۰۰ شد توبیمارستانی ک تامین اجتماعی قبول میکنن تازه از تکمیلی استفاده نکردم تکمیلی داشته باشی رایگان میفته

بستگی داره من ۱۵۰۰ شد

2500 شد

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خورشیدک ☀️ مامان خورشیدک ☀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی من🩷 مامان تودلی من🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وسوم بارداری