۵/۵۰۰
۲۶۰۰...
بستگی داره چه چیزایی بنویسه برات ....
ولی من دو تا تا الان رفتم جفتشو بیمارستان میلاد رفتم رایگان انجام دادم با بیمه
یه سونو وزن ساده دادم شد یک و دویست
اگه سونو های دیگه دکتر بنویسه بیشتر میشه
۲۴۰۰ هزار
ببخشید شما هم مامان دو دختر و یدونه پسرین🤩
۶۰۰ شد توبیمارستانی ک تامین اجتماعی قبول میکنن تازه از تکمیلی استفاده نکردم تکمیلی داشته باشی رایگان میفته
بستگی داره من ۱۵۰۰ شد
2500 شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.