مشهدی سونو رشد رفتین هزینش چقدر شد؟

۶ پاسخ

پیش زارع رفتم 800 کارشم خوبه

من رفتم یه تومن

شماعی برو عزیزم خیلی خوبه
ولی بهترین نسل فردا ولی هزینش بیشتره من رفتم شماعی750تومن

من فردا میخوام برم پیش زارع نمی دون چقدر میشه هزینس

دقیقا هم هفته همیم‌😍

سوال منم هست منم هفته دیگ باید برم

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هاکان🩵👼🏼 مامان هاکان🩵👼🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری