مامانا از بعد عید سونو رشد رفتین ؟ هزینش چقدر شده؟

۱۶ پاسخ

من یک ماه پیش سونو رشد و چسبندگی رحم انجام دادم یک میلیون

1390هفته پیش انجام دادم

دو برابر قیمت قبل عید شده بود رفته بودم

عزیزم دولتی برو ارزونتر میشه. اینجا که من 8۰۰ دادم قبل از عید ۳۵۰ بود آزاد تازه شده ۸۰۰

من ۸۰۰ دادم

من ۱۸ قراره برم ۲۵۰۰

با بیمه ۵۰۰

من قراره برم 4400

تعرفه های جدید آمده دوران عید

من دکترم انجام داده همین دوشنبه ک گذشت
۲۸۰۰

۳ تومن

ی سونو معمولی رفتم واس بارداری 2300 بود هفته پیش رفتم

هر شهری انگار متغیر قیمت‌ها
تهران ۲خورده ای

من پارسال هر سنو می‌رفتم سه تومن الان دیگه حتی دلم نمیخواد اونجا زنگ بزنم بپرسم🥲

بله،نزدیک به ۳ میلیون

من تو عید ۱۲۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری