من یک ماه پیش سونو رشد و چسبندگی رحم انجام دادم یک میلیون
1390هفته پیش انجام دادم
دو برابر قیمت قبل عید شده بود رفته بودم
عزیزم دولتی برو ارزونتر میشه. اینجا که من 8۰۰ دادم قبل از عید ۳۵۰ بود آزاد تازه شده ۸۰۰
من ۸۰۰ دادم
من ۱۸ قراره برم ۲۵۰۰
با بیمه ۵۰۰
من قراره برم 4400
تعرفه های جدید آمده دوران عید
من دکترم انجام داده همین دوشنبه ک گذشت
۲۸۰۰
۳ تومن
ی سونو معمولی رفتم واس بارداری 2300 بود هفته پیش رفتم
هر شهری انگار متغیر قیمتها
تهران ۲خورده ای
من پارسال هر سنو میرفتم سه تومن الان دیگه حتی دلم نمیخواد اونجا زنگ بزنم بپرسم🥲
بله،نزدیک به ۳ میلیون
من تو عید ۱۲۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.