سلام خانوما سونو رشد هزینش چقدر شده

۱۱ پاسخ

از من ۶۵۰

670مال من بود

حدودا 700 هست تا800

حدودا 700 هست تا800

حدودا 700 هست تا800

چهارصد خورده

من دکتر نوشت ولی مکان با هیچ بیمه ای قرارداد نداره ۶۴۰ شد

حتمن باید نسخه دکتر باشه یا خودمون میتونیم بریم بگیم آمدیم برای سونو رشد

آزادش چطوری هست

از من ۷۵۰ گرفت ازاد

سونو 32 منظورم هست

سوال های مرتبط

مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری
مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یاشار مامان یاشار هفته سی‌وپنجم بارداری