۱۲ پاسخ

۲۵۰۰

مال من آزاد شد ۲۱۰۰

عزیزم کدوم سونو رفتی شما؟

من با داپلر بودم شد ۳۸۰۰

۳🥲....

من ۱۲۰۰

مال من آزاد شد ۷۰۰ تومن
سونوی۳۶ هفته هم آزاد ۱۱۰۰

هفته قبل رفتم ۹۶۰ شده بود

واااای یعنی دوباره باید این همه پول بدیم 😐

چند هفته باید بری

منم دو تومن

من چند تا سونو مختلف بود ۲ تومن

سوال های مرتبط

مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری