۲۵۰۰
مال من آزاد شد ۲۱۰۰
عزیزم کدوم سونو رفتی شما؟
من با داپلر بودم شد ۳۸۰۰
۳🥲....
من ۱۲۰۰
مال من آزاد شد ۷۰۰ تومن
سونوی۳۶ هفته هم آزاد ۱۱۰۰
هفته قبل رفتم ۹۶۰ شده بود
واااای یعنی دوباره باید این همه پول بدیم 😐
چند هفته باید بری
منم دو تومن
من چند تا سونو مختلف بود ۲ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.