۴ پاسخ

به شما هم گفتن واکسن کزاز بزن ؟ من یادم نمیاد آخرین بار کی واکسن زدم. دکتر گفت هر ۱۰ سال باید بزنی. گفت اگه شک داری که زدی یا نه برو بزن. حالا میخوام ۲۸ هفته برم. راستی کزاز برای چیه؟

آره دیگه هر دفعه بری چک میشی

وزن خودتو هر دفعه که بری میگیرن با فشار خون

اگر پرونده داشتی باشی اونجا که اره حتما وزن و صدا قلب میگیرن ولی اگر نداشته باشی نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد