مامانا اب هویج میتونم بدم یازوده؟

۷ پاسخ

از ۹ ماهگی میشه داد

نه فک نکنم نیترات زیاد داره توش

من میدم

دکتر گفت میتونم بدم ولی نمی‌دونم چقدر بدم بهش

میشه داد عزیزم

اب میوه طبیعی هست و خوبه بنظرم

من میدم کمی

سوال های مرتبط

مامان نویان❤️ مامان نویان❤️ ۱ سالگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی
مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی