۴ پاسخ

آمپول بتا برای چی زدین؟

هیچی نمیشه بچت کامله فوقش دو روز بره دستگاه

من نی نی سراغ دارم ۲۸ هفته ب دنیا اومده خداروشکر سالم
یدونه
دوقلو هم ۳۰ هفته
یدونه هم ۳۴ هفته
یدونه هم ۳۳ هفته
همشون خداروشکر سالم😍

من دختر اولم ۳۵ هفته اومد الان کلاس دوم هست

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد