بتا تون چند بود که ساک دیده شد؟

۹ پاسخ

برا من 1705بود که ساک و کیسه زرده بود

والا من واژینال رفتم ۱۶۷ بود دیده شد ولی حس میکنم ازمایشگاه اشتباه زده ۱۶۷😐اخه مگ میشه انقد کم، میگم شاید ۱.۶۷۰ بوده

بود۱۵۱۶ ۴ هفته

بود۲۷۶۲

۴۳۲۲ ندیده نشد
۱۸۰۸۳ دیده شد با جنین

من ۶هفته ۱۲۳۴بود

9000

۹۰۰بود پنج هفته

۲۰۰۰.

سوال های مرتبط

مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق 💙 مامان فندق 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیهانم💙🐣 مامان آیهانم💙🐣 هفته بیست‌وششم بارداری