سلام بچه ها من ترشح سفید دارم طبیعیه

۶ پاسخ

سلام عزیزم اگر بدون بو هست ترشح سفید رنگ مشکلی نداره اما اکر بو داره وقتی مریزه به لباس زیر تون. باید بری دکتر..

منم از وقتی باردار شدم خیلی ترشح دارم و ازمایشم دادم‌ عفونت نبود

اره منم دارم

اره منم دارم

منم دارم

آره منم دارم

سوال های مرتبط

 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هجدهم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری