این‌چطوره واسه تولد گل پسرم

تصویر
۴ پاسخ

چه نازه

چ گوگولیه😍

خیلی ناااازه

قشنگه عزیزم
ولی چون تزئینش فوندانته هم سنگین میشه کیکت هم گرون

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۴ ماهگی
مامان ایکان مامان ایکان ۲ سالگی
مامان محمد امین مامان محمد امین ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ سالگی
مامان ویهان قشنگم مامان ویهان قشنگم ۱۴ ماهگی
مامان 🐻نیکان🌱 مامان 🐻نیکان🌱 ۲ سالگی
مامان آیهانی مامان آیهانی ۱ سالگی
مامان آرِن🍃 مامان آرِن🍃 ۱ سالگی
مامان حلماوحسین🥰🐣 مامان حلماوحسین🥰🐣 ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۲ سالگی