چرامیگن اب باشیشه شیر ندین؟

۶ پاسخ

من با همه چی میدم شیشه
قمقمه براش گرفتم‌خیلی خوبه نی داره
لیوان یا یدونه شیشه دسته دار از داروخانه گرفتم سری بزرگی داره برای لثه عالیه
عکس برات میدم

با لیوان میدادم یه قلپ هم نمیتونست بخوره همشو میریخت روی لباسش ولی با شیشه شیر خودش قشنگ میخوره

پسرم با لیوان نمیتونه بخوره با سرنگم میترسم گلوش بپره
یه شبشه روگذتشتم برای اب تا وفتی یه لیوان نی دار خوب پیدا کنم چکه نکنه برمیگردونه

لیوان خوبه یاد میگیره

من نشنیدم ولی خوب دخترم با شیشه نمیخوره عق میزنه با لیوان یا شیشه آبخوری میخوره

مگه باشیشه بده بدیم نمیدونستم

سوال های مرتبط