۴ پاسخ

بخاطر رفلاکس

لبنیات اشکال نداره. شیر پاستوریزه هم داخل غذا میشه بزنی. ولی خالی بعنوان نوشیدنی، بعد از یکسالگی مجازه.
لبنیات برای رشد قد خیلی مهمه. پسر من به لبنیات رفلاکس میده. هنوز نتونسته بخوره. قدش کوتاه مونده

از ۷ماهگی ماست مجازه فقط باید پروبیوتیک ماجان باشه
فقط هم ماست مجازه
شیر درغذا فقط

من ک میدم

سوال های مرتبط

مامان جانان🎀🎀 مامان جانان🎀🎀 ۹ ماهگی
مامان Mahya مامان Mahya ۱ سالگی