۷ پاسخ

نه عزیزم دختر من نه ماهگی در آورد میگن هر چی دیر تر دربیاره بهتره

دختر منم درنیاورده دیگه 8ماهش تموم شده ولی خبری نیست. هرچی دیر تر در بیاد بهتره دیرتر خراب میشه .

پسر منم همینطور

پسرمنم.هنوز هیچییی

بچه منم هنوز دندون نداره
۸ماه و ۱۰روزشه

نه دیر نیس

نه بچه من آخر 9ماه دراورد

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۸ ماهگی