Ph بالا یکم یا نشانه عفونته و باید کنترل بشه
خیلی خوبه فقط یه کوچولو باید تقویت بشه و مورفولوژی حتما انجام بدن مهمه پزشکم برید
سلام عزیزم تعداد اسپرمشون عالیه
اما تحرکش کمه که با دارو و گرمیجات اوکی میشه
مورفولوژی هم نفرستادی که بدونم چنده
این ۳ فاکتور برای اسپرم خیلی مهمه
و اینکه حتما این ازمایش رو مراکز ناباروری داده باشی معتبره
وگرنه اعتباری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.