کسی از این ازمایش سر در میاره ،لطفا جواب بدین

تصویر
۳ پاسخ

Ph بالا یکم یا نشانه عفونته و باید کنترل بشه

خیلی خوبه فقط یه کوچولو باید تقویت بشه و مورفولوژی حتما انجام بدن مهمه پزشکم برید

سلام عزیزم تعداد اسپرمشون عالیه
اما تحرکش کمه که با دارو و گرمیجات اوکی میشه
مورفولوژی هم نفرستادی که بدونم چنده
این ۳ فاکتور برای اسپرم خیلی مهمه
و اینکه حتما این ازمایش رو مراکز ناباروری داده باشی معتبره
وگرنه اعتباری نداره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوا💓💓💞💕 مامان آوا💓💓💞💕 ۸ ماهگی
مامان پسرام 🤰🏻 مامان پسرام 🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی