سلام کسی بوده بچش تو این سن دندون در بیاره؟؟؟

۷ پاسخ

والا یه ماهه همه علائم رو داره از دیشبم که اصلا نخوابیدم بعنی واقعا داغونم

دخترمنم ۶ ماه دراورد

خب چرا درنمیارهههه بیچارم کرده از ۴ماهگیش بداخلاق شده

برادر زاده من ۴ ماهگی در اورد

ژل خوب معرفی کنید هرچی میزنم آروم نمیشه

وای بیچارم کردههههه فقط گریه و نق و حرص داره
اسهال ندارع
اما بقیه علائم رو داره
مث سرفه آبریز آب دهن
تورم لثه پایین

دختر من آخرین روز از چهارماهگیش در آورد

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر❤️❤️ مامان دوتا گل پسر❤️❤️ ۵ سالگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی