۷ پاسخ

سلام میشه صحبت کنیم درباره شنوایی فرزندتون

عزیزم میشه درخواست منو قبول کنی؟

دختر من تو‌گریه م میگه.اب میبینه آ میگه.اقو خیلی زیاد میگه هنوزم.اه زیاد میگه.یکی دوبارم با گفته.ابوفه.البته دختر من

هنوز زوده دختر کوچولوهه بیشتر انتظار نداشته باش ازش

عزیز من دو قلو دارم
یکیشون با ما آب بو خ گ میگه
اون یکی همش آااااا یا إإإ تو گریه هاش ممکنه یه م بگه

دختر من صدای بیو . یا قیق یا موقعی که هیجانی میشه اوه در میاره

موقع غذا میگه هام ،یا قیق میکنه موقع بازی ،همین

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۹ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۷ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی