بیسکویت مادر مشکل نداره بدم دیروز هم بهش دادم

۹ پاسخ

خاصیت غذایی نداره توش کلی روغن شکر داره که برای بچه مناسب نیست و الکی بچه چاق می‌کنه

منم میدم بعضی عصر به جا عصرونه

من میدمشون

من از 5ماهگی به دخترم شیرینی مادر دادم و وزنشو زیاد کرد برای دخترم خوب بود

من که میدادم

فرنی برنج و خرما بده
بیسکویت ارزش غذایی نداره

عزیزم هیچ خاصیت غذایی نداره اخه برای بدنش
یچیز بده ک مفید باشه

دکتر به من گفت ۶ماه نمیشه داد
۸ ماه میشه

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان هفته بیست‌ویکم بارداری