من دادم یبار خیلی خوشش اومد ولی ترکیبات روشو نگاه کردم قند داشت بعد چربی نمک اینا تو اون جدول هست نوشته بود بعد من دیگه ندادم بهش حقیقت امروز امروز هم برای صبحانهاش پنکیک درست کردم چند تا موند ظهر به جای بیسکویت دادم دستش خیلی خوشش اومد به نظرم پنکیک درست کنم بدم بهش خیلی بهتره تا بیسکویت مادر
اخه بیسکوییت مادر ارزش غذایی نداره عزیزم بعلاوه موادی ک داخلش و موادنگهدارندش زیاد خوب نیست برا بچه این سنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.