سلام خانما میتونم ابرا بیسکویت مادر بدم؟

۵ پاسخ

نه ارزش غذایی نداره اصلا

مواد نگهدارنده باعث التهاب معده و روده میشه تو نوزاد ندی بهتره

بیسکویت با آب ولرم شده بدم؟

نه بیسکویت اصلا نده مواد نگهدارنده و مصنوعی داره توش

من از اول۵ماهگی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان🫅🧸🩵 مامان شاهان🫅🧸🩵 ۸ ماهگی