۹ پاسخ

احتمالی میگه

من رفتم دکتر بهم نگفت🥲

اره ب من گفت

احتمال میده بهت

من پرسیدم توی انتی و دکتر گفت و توی انومالی درست بود.
فقط بر اساس دیدن اندام نیست. براساس زاویه قرار گرفتن جنین هم میتونن جنسیت رو بگن.

آزمایش سلفری انجام بده اون صد در صد میگه جنسیت رو

احتمال میده. بچه تکون نخوره احتمالم شاید ندن

انومالی صددرصده

احتمالی میگه

سوال های مرتبط

مامان کاکول زری🤴 مامان کاکول زری🤴 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم🥺😍 مامان تو دلیم🥺😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری