۳ پاسخ

سلام الان نباز نیسش از ۹ سالگی شرو کنید

من از داروخانه پرسیدم گفت از ۳سال بده

قرص ک بر بزرگسالیه از ۹ ۱۰سالکی ب بعد ک شربت جواب نمیده

الان بر سن دلوین شربت امگا سه میتونی بدی

سوال های مرتبط