سلام مامان ها جنسیت از هفته چندم مشخص

۱۰ پاسخ

الآنم مشخصه برو سونو

از۱۴هفته مشخصه ولی خب دیگه همه دکترا میگن همون موقع آنومالی بری

از هفته ۱۲ احتمال میدن که بیشتر درست در میاد اما دیگه ۱۴/۱۵ هفته کامل مشخصه.

من ۱۶ هفته رفتم صد در صد گفت دختر انتی هم دختر گفته بود

منم ۱۵هفته بهم گفت

۱۵هفتع به بعد

از هفته ۱۶ به بعد ولی برا سونو آنومالی که بری تو۱۸ هفته میگن دیگه جنسیت شو

شونزدهم فک کنم

از ۱۶

۱۵کامل بری صددرصد درسته

من دیروز،رفتم گفت بهم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور مامان نور هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیانا🩷رادین🩵 مامان دیانا🩷رادین🩵 ۸ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🍓🍼 مامان توت‌فرنگی🍓🍼 هفته چهاردهم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری