مامانا کسی موقع سزارین مینی ابدو انجام داده؟

۵ پاسخ

وای چقدر بخیه زدن از این سر تا اون سر بخیه زدن؟

سلام ،مراقبت های بعدش همراه با نوزاد،براتون سخت نبود؟؟

من انجام دادم دوشنبه خداییش از اون زیز شکم راحت شدم با اینکه هنوز بخیه هست و درد بخیه و...

مینی ابدو چیه ؟؟

ممنوعه کلا
بدرد نمیخوره
بعدش باید بری بازم ابدوپلاستی کنی چون تغییر انچنانی نمیکنی تازع دکترا میگن کلا ممنوع ابدو حین سزارین

سوال های مرتبط

مامان میران💙مهراد مامان میران💙مهراد ۴ ماهگی
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد