۴ پاسخ

پسر من ۳ ماه و ۱۰ روزشه هنو یکبارم غلت نزده

خسته ک شد برمیگردونیم ، طفلی ها این همه زحمت میکشن غلت میزنن گناه دارن بخایم سریع برگردونیم😅

میزارم خسته شه غر که زد برمیگردونم
البته دخترم تقریبا دبکه خودشم برمیگرده رو کمر

ن میمونه خسته شد برش میدارم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۰ ماهگی
مامان پرنسس💕 مامان پرنسس💕 ۱۵ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۱۵ ماهگی