صبحانه براش چی بپزمممممممم جو دوسر ندارم

۴ پاسخ

پنکیک

گوجه رو ریز رنده کن با روغن زیتون آب جوش بزار یکم بپزه بعد زرده تخم مرغ بزن املت خوشمزه بده بخوره

من آووکادو با زرده تخم مرغ دادم اصلا دوست نداشت🥲

حریره..تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی