خانوما سلام ترشحات موکسی دارم نشونه چیه

۳ پاسخ

باز شدن دهانه ی رحم . ولی به منزله ی زایمان نیست . انشاا... بموقع زایمان کنی عزیزم . از الان خیلی بیشتر حواست ب بچه و حرکاتش و خونریزی و سوراخ شدن کیسه اب و اینا باشه

چجوریه ترشحات ؟؟؟

فکنم زایمان

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۵ ماهگی
مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱ ماهگی
مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۸ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم ۱۴ ماهگی