کسی هست جفتش پایین باشه تو سونوی بعدی برا بالا؟

۶ پاسخ

آره عزیزم من جفتم پایین بود الان شده خلفی

اره من انومالی 28 امروز 30

من جفتم پایین زود هماتومم داشتم و دارم.اما دکتر گفت سه ماه اول خیلیا جفتشون پایینه با رعایت کردن و رشد بچه و بزرگ شدن رحم جفت میره بالا

اره منم اوایل جفتم پایین بود ولی باید استراحت کرد و رعایت درست میشه

اره عزیزم با استراحت کردن میره بالا

اره من انتی پایین بود استراحت کردم انومالی اوکی شد

سوال های مرتبط