چندسال بعد سزارین میشه زایمان طبیعی کرد؟

۶ پاسخ

بعد از ۲سال میشه عزیزم

اگه بری بیمارستان هرچی گذشته باشه بازم سزارین میکنن مگه نصف درداتو خونه بکشی

زندایی من سه سال بعد سز طبیعی آورد

دیگه نمیشه بعدی هم سزارین

فکر کنم ۶ سال

بستگی ب بدنت داره
وی بک سه چهارسال کمترم میشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤍 مامان آرسام 🤍 ۱۷ ماهگی