خانوما کی با من همدوره س علائم بارداری ندارین شما بیاید بگید حتما

تصویر
۵ پاسخ

ایشالله که همگی بارداری باشیم این ماه ولی من این سری زیاد اهمیت ندادم بهش اردیبهشت بود که اقدام کردم یعنی ببین انقدر من درگیر ش بودم که اریبهشت حس میکردم خیلی دیر داره میگذره

من با شمام علائمی ندارم دردم خیلی کمه و تشنگی شدید

سلام دوستان من چهار روز مونده و علائم پریودی دارم مث هر ماه ت اقدام هم هستم

من ۳روز مونده بدون علائم بارداری

من ۶روز مونده ولی علائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی قصد بارداری