ایشالله که همگی بارداری باشیم این ماه ولی من این سری زیاد اهمیت ندادم بهش اردیبهشت بود که اقدام کردم یعنی ببین انقدر من درگیر ش بودم که اریبهشت حس میکردم خیلی دیر داره میگذره
من با شمام علائمی ندارم دردم خیلی کمه و تشنگی شدید
سلام دوستان من چهار روز مونده و علائم پریودی دارم مث هر ماه ت اقدام هم هستم
من ۳روز مونده بدون علائم بارداری
من ۶روز مونده ولی علائمی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.