مامانا تو هفته های من میشه طاق باز خوابید

۵ پاسخ

من گاهی می‌خوابم. طولانی زیاد خوب نیست.

من از وقتی فهمیدم همش به چپ

من تا ماه نه برای بچه اول طاق باز خوابیدم انقدر بد عادت شدم بعد دوسال خورده الان میتونم به پهلو بخوابم

تا۲۰میشه

میگن میشه.اما من خیلی سعی کردم از همون اول به شونه چپ و راست بخوابم

سوال های مرتبط

مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری