نه والا
گفت۱۰۰دخترولی پسر شد
من گفتن۶۰درصد دختره پسر شد
خانم های اهوازی کسی سنو پیش دکتر مهدوی انجام داده واسه جنسیت جنین ۱۴ هفته بهش اشتباه گفته باشه
من رفتم انقدر وول میخورد گفتن مشخی نیست نمیشه احتمال داد😕
ب من آنتی گف دختره و دختر شد
رفتی انتی؟
اره من و دختره
من گفت ۶۰درصد دختر دختر بود قبلیم ببین اگر طرف وارد باشه همون احتمال رو صد در نظر بگیر
منم گفته ۸۰ درصد. هفته بعد میخوام سونو جنسیت برم
اره گفت ۸۰ درصد دختر درستم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.