مامانا شما ک ب بچهاتون شیرخشک میدین قوطی هارو چکارمیکنین

۸ پاسخ

همه رو نگه داشتک یکسالگی عکس بگیرم و ایده های جالبی دارم با دخترم بعد میندازمشون

من باهاش بانکه درست میکنم حبوبات و اینا میریزم
برچسب کابینت هم روشون میزنم

من نگه داشتم رب گرفتم بریزم توش🤣

میندازم بیرون

میخوام باهاش بانکه درست کنم تو اینستا دیدم

من جمع میکنم میدم ب نون خشکی

تو یه کیسه جدا جمع می کنم میذاریم کنار سطل زباله ها

نون خشک میفروشم

سوال های مرتبط

مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی
مامان آقا سامیار💙🫀 مامان آقا سامیار💙🫀 ۱ سالگی