۹ پاسخ

فعلا زوده هیچی نخریدم گذاشتن ماه بد

تو تاپیکام هست

اینم‌یکیش

تصویر

من امروز رفتم بازار همینجوری دو دست خوشم اومد گرفتم ولی فعلا فقد ساک و حوله و دو دست لباس و تشک و پتوش گرفتم😍

تصویر

من امروز از شیراز کلی خرید کردم همشون تو ماشینن🤧 فردا برسم خونه عکسشون میذارم

🥹🩵😍.

تصویر

تو تاپیکام هست😁

من داخل تایپینگام هست فقط کمدش مونده ۸ تا عکسه

ماکه هیچی نخریدیم خاهر تو‌زرنگ تر‌بودی بنظرم😂

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری