۸ پاسخ

بفرما گل

تصویر

بله من دکترمم گفت خوبه نرماله

من ۳۱هفته ۱۴۵۰بود

نه عزیزم وزنش خوبه من تازه ۳۲ ۱۶۰۰

از۳۲ هفته ب بعد بچه تند تند وزن میگیره، برامن۲۹هفتهو۶روز۱و۵۳۰بود

من ۳۰ هفته و ۱ روز رفتم ۱۵۰۰ بود و دکتر گفت نرماله

ن عزیزم عالیه....از هفته 3۶ وزنگیری اصلی شروع میشه...

من ۲۷هفته۶روز یک کیلو ۲۱۰بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی