۷ پاسخ

سلام. دوستان من انومالیم عکس از سر گذاشته و چیزای دیگه، اما از دست ها و پاهاش چیزی نیست بین عکسا چرا؟
میگم نکنه نگاهشون نکرده...
استرس گرفتم افکار ناحور میاد سراغم

سلام من هفته پیش رفتم.. همه چیو دقیق با جزییات اسکن میکنن

منم ۳ یا ۴ روز دیگه میرم

من ۳روز دیگه برم خوبه؟؟؟تازه دیشب رفتم ۱۸هفته

۱۸هفته

۱۸هفته و سه روز رفتم اره همه اندام ها نشون میده
از جمله مغز و قسمت های مغز
حفره های قلب
معده کبد
دست پا
و
.
.

18 هفته تمام بود رفتم آره دیگه همه چی و میبینه برا اندام ها هست

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان دختر گلی 🩷 مامان دختر گلی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد